Što je nutricionizam i nutricionističko savjetovanje?

Nutricionističko savjetovanje obuhvaća procjenu trenutačnog zdravlja i prehrambenih navika, kao i razinu fizičke aktivnosti.

Nutricionizam kao takav jest znanost o prehrani. Proučava kako hrana utječe na Vaše zdravlje.

Mršavljenje je daleko najčešći razlog radi kojeg se ljudi javljaju nutricionistima. Postavljaju se pitanja: Zašto rezultati na vagi imaju kratki rok trajanja? Kako naći motivaciju kada Vas uz dosadašnje dijete veže toliko neuspjeha?

Ovdje smo kako bi najnovije informacije iz zdravstvenih istraživanja o zdravlju došle do Vas. Govorimo o znanstvenim temama, lakim i praktičnim jezikom kako biste nova saznanja, koja Vam se pružaju, mogli lako primijeniti u svakodnevnici.

U našoj Poliklinici Avanti, liječnici i terapeuti surađuju rame uz rame. U središtu našeg tima stojite upravo Vi. Pružamo Vam individualni pristup u prevenciji bolesti i rješavanju problema.

Naš cilj je prepoznati prehrambene i životne navike koje dovode do neravnoteže Vašeg zdravlja, te Vam pomoći kako biste usvojili nova znanja i navike za bolji i dulji život.

Magistra nutricionizma, pruža savjetovanja ljudima koji boluju od:
pretilosti
pothranjenosti
dijabetesa
probavnih tegoba
celijakije
bolesti štitnjače
autoimunih bolesti
alergija
zloćudnih bolesti
bubrežnih bolesti
bolesti srca i krvnih žila.

Znanje iz kliničke dijetoterapije usavršila je tijekom petomjesečne prakse u veronskoj bolnici Ospedale Civile Maggiore Borgo Trento.

U Zagrebu je volontirala u Udruzi za pomoć djevojkama s poremećajima u prehrani – BEA, gdje se upoznala sa KBTE multistep pristupom u liječenju poremećaja prehrane. Volontirala je u Hrvatskom društvu za celijakiju – Celiko Centar u Zagrebu gdje je uspješno savjetovala ljude oboljele od celijakije. Sandra Zugan prakticira NLP i Mindfulness.

Sandra Zugan,
magistra nutricionizma

Imate pitanja?

Kontaktirajte nas