U Poliklinici Avanti se provode individualno prilagođeni suvremeni programi terapijskih vježbi (kinezioterapija), a primjenjuju se različiti oblici fizikalne terapije na najmodernijim uređajima u Hrvatskoj:

Winback

WINBACK uređaj djeluje metodom odašiljanja visokofrekvetne kapacitivne i rezistivne energije poznate kao Tecarterapija.

Tecarterapija na neinvazivan način potiče prirodne fiziološke procese u mišićno-vezivnom tkivu i pojačava prirodnu sposobnost regeneracije.
Ublažava bolove i upale te ubrzava zacjeljivanje.

Tecarterapija:
1. povećava unutrašnju temperaturu tkiva što ubrzava oporavak i rehabilitaciju
2. poboljšava staničnu opskrbljenost kisikom pa stoga i bolju pokretljivost bolnih područja
3. potiče cirkulaciju te ublažava bolna i upalna stanja

Tretmani na Winbacku su ugodni, opuštajući s osjećajem nježnog dubinskog zagrijavanja.
Analgetski učinak je trenutan, a djeluje čak i do 48h, 11x povećava cirkulaciju, 7x brže regenerira.

S velikim zadovoljstvom možemo reći da smo jedna od tri ustanove u Hrvatskoj koja koristi tecarterapiju sa WINBACK uređajem.

fizikalna-terapija-winback

Huber

fizikalna-terapija-huber

Francuski uređaj inovativne tehnologije koji vježbanjem aktivira između 80 i 120 mišića, a to sve bez izazivanja upala i boli.

Huber aparatom se vježba motorička koordinacija, ravnoteža i hod, snaga i simetričnost mišića, pokretljivost kralježnice za bolje držanje tijela.
Također ubrzava proces rehabilitacije i smanjuje osjećaj boli.

Huber aparatom mogu se koristiti svi, od djece do starijih osoba, u svrhu estetike ili u sportske svrhe, zatim u svrhu ortopedije, reumatologije, kardiologije, neurologije, urologije i ginekologije.

Kinetek

Moderan aparat kojega koristimo za pasivno razgibavanje zglobova.

Aparat radi samostalno po prethodno unesenim parametrima, a tretman traje oko 30 minuta.

Koristimo ga nakon operacija prednjeg i stražnjeg križnog ligamenta, meniska, patele, kolateralnih ligamenata, ugradnje TEP-a ( totalne endoproteze).

fizikalna-terapija-kinetec

Krio

fizikalna-terapija-krio

Terapija hladnim zrakom pogodna je za brzo, intenzivno hlađenje kao i za dugotrajna umjerena hlađenja čak i u dubljim slojevima tkiva (zglobna šupljina, mišić).

Brojne su prednosti u odnosu na druge načine hlađenja, te je smanjen rizik od nastanka ozeblina.

Indikacije za primjenu hlađenja su:
– artritis
– burzitis
– tendinitis
– tenosinovitis
– napetost mišića
– bolni sindromi vratne kralježnice
– lumbalni sindrom
– ozljede zglobova i mišića
– reumatoidni artritis
– prevencija edema i hematoma

Elektroterapija

Elektroterapija podrazumijeva terapijsku metodu direktne primjene električne energije u svrhu liječenja.

Svoju primjenu nalazi kod:
– akutnih i kroničnih bolnih stanja
– uklanjanja edema i hematoma
– toniziranja vezivnog tkiva
– posttraumatskih stanja
– poremećaja cirkulacije
– smanjenja upalnog tkiva i poboljšanja metabolizma tkiva

fizikalna-terapija-elektroterapija

fizikalna-terapija-laser

Sama riječ laser znači pojačanje svjetlosti pomoću stimulirane emisije zračenja.

Terapija laserom namijenjena je za anti-upalne, regenerativne bio-stimulirajuće i analgetske tretmane.

Najčešće se upotrebljava kod:
– cijeljenja rana
– ozljeda mekih tkiva (istegnuća i rupture tetiva, mišića i ligamenata)
– hematoma
– upala tetiva i sluznih vrećica

Udarni val

Udarni val su akustični impulsi generirani izvan tijela, ali mogu biti fokusirani i unutar njega.

Svojim djelovanjem potiče prirodni proces cijeljenja u tijelu, te smanjuje osjetljivost receptora za bol.

Primjenjuje se kod entezopatija i tendinopatija(upala tetiva i njihovih hvatišta), sa ili bez kalcifikata.

Neke od indikacija za primjenu su:
– lateralni epikondilitis (teniski lakat)
– medijalni epikondilitis (golferski lakat)
– patelarni apicitis (skakačko koljeno)
– plantarni fascitis (petni trn)
– achillodynia ( upala ahilove tetive)
– tendinitis calcarea (kalcifikat u ramenu)

fizikalna-terapija-udarni-val

Ultrazvuk

fizikalna-terapija-ultrazvuk

Terapija ultrazvučnim valovima je postupak u kojem se određena frekvencija ultrazvuka koristi kod:
– kroničnih i degenerativnih bolesti
– entezitisa, burzitisa, kapsulitisa, tendovaginitisa
– ozljeda ligamenata
– epikondilitisa
– bolnog i zakočenog ramena

Djelovanje mu je toplinsko, a mikromasažom djelujemo dubinski uz opuštanje i relaksaciju tkiva.

Magnetoterapija

Fizioterapijski postupak korištenja niskofrekventnih magnetskih valova u rehabilitaciji.

Koristimo ju kod zaraštanja kostiju, upalnih i kroničnih degenerativnih bolesti, pojačane napetosti mišića.

fizikalna-terapija-magnetoterapija

Parafango

fizikalna-terapija-parafango

Parafango je mješavina dvaju sastojaka: “fanga” specijalnog mineralnog blata vulkanskog porijekla i “parafina” kao vosak, otopljenog u posebnom uređaju.

Primjenjujemo ga za lokalnu aplikaciju.

Učinak toplotne terapije u subkroničnim i kroničnim stanjima (upalnim i traumatskim) se koristi iz sljedećih razloga:
– kao pripremna terapija za vježbe (aktivne i pasivne) i savladavanja kontraktura
– prije mobilizacijskih tehnika
– prije masaža
– kod lokalnog spazma mišića prije primjene ultrazvuka
– u kombinaciji s elektroterapijom jer smanjuje otpor kože i poboljšava djelovanje struja

Aparaturna limfna drenaža

Aparaturna limfna drenaža je sastavni dio moderne rehabilitacije.

Učinkovitija je od ručne drenaže, jer kod aparaturne ne postoji mogućnost pogreške, a jednako pogoduje procesima ozdravljenja u ljudskom tijelu.

Učinkovita je u uklanjanju edema, tretiranju boli, a pogoduje i uklanjanju debljine i celulita i to sve bez tretiranja tijela lijekovima.

fizikalna-terapija-aparaturna-limfna-drenaza
Imate pitanja?

Kontaktirajte nas

Nije čitljivo? Promijeni tekst. captcha txt